Uitleg en voorwaarden

Wat moet u doen?

Vul de vragen in op het digitale Niet tevreden? Geld terug-formulier. U krijgt een referentienummer als u alle vragen heeft beantwoord.

  1. De originele actieverpakking (= doosje met ‘Niet tevreden geld terug’. De tube zelf is niet nodig!);
  2. De originele kassabon;
  3. Uw referentienummer.

Stuur uw pakketje of envelop na ontvangst van uw referentienummer naar:

Karo Pharma – Multi-Gyn NTGT aanvraag
O.v.v. uw referentienummer
Basicweg 11d
3821 BR Amersfoort

Voorwaarden

  • Deze actie geldt alleen voor de producten Multi-Gyn ActiGel en Multi-Gyn FloraPlus.
  • Het product moet binnen 6 weken na aankoop naar ons opgestuurd worden.
  • Zonder kassabon, originele verpakkingsmaterialen en referentienummer kunnen wij uw aanvraag helaas niet in behandeling nemen.
  • Wanneer u het product online heeft gekocht, stuurt u een print van de bevestigingsmail als kassabon. Hierop moet duidelijk staan: bestel-/leverdatum, lijst van bestelde producten en bijbehorende prijzen.
  • Het product dient volgens de aanbevelingen op de verpakking toegediend te zijn.
  • Deze actie is alleen geldig voor personen woonachtig in Nederland.
  • Maximaal 1 product per persoon, adres en rekeningnummer.
  • Multi-Gyn heeft het recht om de actie voortijdig te beëindigen en/of de actievoorwaarden aan te passen.
  • Bij verdenking van fraude en/of misbruik heeft Multi-Gyn het recht om het aangevraagde bedrag niet uit te betalen.
  • De door u gegeven persoonsgegevens worden alleen gebruikt voor de verwerking van Niet Tevreden, Geld terug actie. Deze gegevens worden na afloop van de actie vernietigd.
  • Het aankoopbedrag wordt teruggestort via bank-of girorekening. U kunt uw aankoopbedrag binnen 2 weken terug verwachten.

Voor vragen over de actie kunt u contact opnemen met info@alfaco.nl

Deze actie is alleen geldig in Nederland. Woont u in België en heeft u een opmerking over Multi-Gyn ActiGel of Multi-Gyn FloraPlus? Stuur dan een e-mail naar infoNL@karopharma.com